Kontakt

Tel: 607 619 651
Tel: 32 273 80 37
E-mail: biuro@e-ogrodnictwo.pl

Ogrodnictwo Tomanek
Ul. szczecińka 45
41-814 Zabrze - Grzybowice

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - sobota: 8.00 do 19.00


Nr konta bankowego:
80 1050 1298 1000 0090 3063 3417
ING Bank Śląski

Urządzanie i pielęgnacja ogrodów

Tel: 781-74-2000
E-mail: biuro@kasato-ogrody.pl
www: kasato-ogrody.pl
czytaj więcej...

Informacje

Polecamy

  • Kasato - Ogrody, urządzanie
  • Kwiaciarnia Sonia Zabrze
  • Nasze aukcje na allegro
dotpay

REGULAMIN

§ 1 INFORMACJE OGÓLNE

  1. Dokument określa ogólne warunki korzystania z oferty sklepu internetowego
  2. dostępnej pod adresem E-Ogrodnctwo.pl zwanego dalej sklepem.
  3. Właścicielem sklepu jest Ogrodnictwo Tomanek. Adam Tomanek ul. Szczecińska 45, 41-814 Zabrze, REGON 243185540, NIP 6482440490
  4. Właściciel jest rolnikiem ryczałtowym prowadzącym działy specjalne produkcji rolnej, w związku z tym produkty sprzedawane w sklepie są zwolnione z podatku VAT.
  5. Sklep dostępny jest dla osób prywatnych I firm zwanych dalej ogólnie użytkownikiem
  6. Korzystanie z sklepu internetowego jest jednoznaczne z akceptacją warunków określonych w niniejszym regulaminie

 

§ 2 OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Wszystkie zamówienia dokonywane przez internet sa obowiazujące
  2. Zamówienia można złozyć telefonicznie, przez email biuro@e-ogrodnictwo.pl, przez strone e-ogrodnictwo.pl lub osobiście w ogrodnictwie.
  3. Każde zamowienie musi zostać potwierdzone przez obsługę. Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane na podany przez Państwa adres e-mail lubpotwierdzone telefonicznie na wskazany numer telefonu
  4. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności.
  5. Zrealizowane zamówienie dostarczone jest na adres podany przez klienta przy składaniuzamównienia.
  6. Ceny podane przy wszystkich produkatach są cenami brutto.
  7. Do wartości zamówienia doliczany jest koszt przesyłki pokrywany przez Kupującego.
  8. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania lub anulowania złożonego zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności czasowo lub zupełnie uniemożliwiających realizację zamówienia, a także w razie wystąpienia wątpliwości związanych z treścią zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji ogrodnictwo zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
  9. Wprzypadku niemożności zrealizowania zamówienia zwracamy klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową, przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta.
  10. Przedstawione produkty na sklepie nie są ofertą w rozumieniu Prawa.
  11. Zdjęcia przedstawione na stronie mogą odbiegać od stanu faktycznego rośliny. Wynika to z  cyklu rozwoju rośliny, oraz użycia w niektórych przypadkach zdjęc katalogowych producenta nasion / sadzonek.
  12. Klient przed złożeniem zamówienia może poprosić o aktualną fotografię produktu, która ozstanie przesyłana na E-mail lub innymi środkami przekazu elektronicznego.

§ 3 DOSTAWA

  1. Dostepne są 3 metody dostawy, odbioru zamówienia
    1. odbiór osobosty
    2. dostawa własnym transportem z ogrodnictwa w obrębie do 50 km.
    3. dostawa kurierem na cała polskę.
  2. Dostawa transportem z ogrodnictwa jest realizowana przy zakupach powyżej 50 zl oraz dla produktów, które z racji gabarytów nie moga zostać wysłane kurierem. Możliwość transportu nalezy uzgodnić przy zamówieniu.
  3. Dostawa kurierem odbywa się wyłącznie na odpowiedzialność zamawiającego. Ogrodnictwo ani kurier nie jest w stanie w 100% zagwarantować, że kwiaty umieszczone w przesyłce dotrą w idealnym stanie. Ogrodnictwo dokłada wszelkich starań aby przesyłkę starannie zabezpieczyć dla transportu.
  4. Wysyłane drzewa, sa przycinane do wysokości 1,7m, tak aby mogły zmieścić sie w paczce.
  5. Wysyłki kurierem są realizowane, tak aby na drugi dzień dotarły do zamawiającego. Przesyłki wysyłamy w dni od Poniedziałku do Czwartku, oraz najpóżniej 2 dni przed dniami wolnymi od pracy.
  6. Koszt wysyłki jest zależny od ilości wysłanych paczek do klienta. Nie każde zamówienie da się zmieścić w jednej paczce.

§ 4 FORMY PŁATNOŚCI

  1. 23. Dostepne są nastepujące formy płatności

- przelew na konto

- gotówką przy zamówieniu osobistym

- Płatności przez system DotPay:

  • mTransfer (mBank)
  • mPay - płatność telefonem komórkowym
  • Moje Rachunki - zapłać w supermarkecie!
  • Płacę z Inteligo (konto Inteligo)
  • MultiTransfer (MultiBank)
  • Przelew24 (BZWBK)
  • ING Bank Śląski
  • Płać z Nordea
  • Przelew z BPH
  • Pekao24 (Bank Pekao S.A.)
  • iPKO (Bank PKO BP)
  • Moneybookers (portmonetka)
  • Przekaz/Przelew bankowy
  • SEZAM (Bank BPH SA)
  • MilleNet (Millennium Bank)
  • Deutsche Bank PBC S.A.
  • Kredyt Bank S.A. (KB24)
  • Lukas Bank
  • CitiBank Handlowy
  • InvestBank
  • Fortis Bank
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Bank Gospodarki Żywnościowej
  • Volkswagen Bank Polska

Płatności online DotPay realizowane są przez firmę DotPay zgodnie ze regulaminem dostępnym na stronie www.dotpay.pl

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

 § 5 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić, np. zamówienia spersonalizowane. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku Nr 1 do Regulaminu

  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar
    należy zwrócić na adres Usługodawcy.

§ 6 REKLAMACJE

  1. Reklamacje można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 7 dni licząc od daty otrzymania zamówionych produktów.
  2. Procedura reklamacyjna wszczynana jest po dostarczeniu szczegółowego opisu zastrzeżeń produktu, którego reklamacja dotyczy oraz samego produktu. Reklamacje bez podania uzasadnienia nie będą rozpatrywane.
  3. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady lub niezgodności ze złożonym zamówieniem powstałe w procesie realizacji zamówienia
  4. Kosztami powstałymi w wyniku nieuzasadnionych reklamacji obciążony zostanie Klient.
  5. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentóworaz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U.Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Kupujący, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w Sklepie internetowym. Nie dotyczy żywych roślin.

§ 7 OCHRONA PRYWATNOŚCI

  1. Wszelkie dane osobowe umieszczone przez Klienta są przetwarzane zgodnie Ustawą o Ochronie Danych Osobowych i prawem polskim.
  2. Użytkownik ma możliwość wglądu i zmiany swoich danych osobowych zarejestrowanych w Sklepie.
  3. Kwiaciarnia zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu zapewnienia skutecznej ochrony prywatności Klientów.
  4. Informacje przekazane przez Klienta podczas rejestracji oraz późniejszego korzystania z Ogrodnictwa wykorzystywane są jedynie w celach związanych z należytą realizacją zamówień składanych przez Klienta.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego.